Rozliczanie z Odbiorcą za świadczone usługi odbywa się na podstawie określonych w taryfie cen i stawek opłat oraz ilości dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków, według następujących zasad, przyjmując 1 miesięczny okres obrachunkowy:
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego działania wodomierza głównego, ilość pobranej wody ustala się na podstawie:
Za okresy obrachunkowe na przełomie zmiany taryfy, ilość wody i ścieków naliczana jest proporcjonalnie do zużycia wody i czasu przed zmianą i po wprowadzeniu nowej taryfy.
Faktury dostarczane są przez pracowników spółki lub przesyłane za pośrednictwem poczty.
Odbiorca dokonuje zapłaty należności za świadczone usługi w terminie określonym w fakturze. Odbiorcy mogą dokonywać płatności gotówką za świadczone przez spółkę usługi w kasie, bez wnoszenia dodatkowych opłat.
Za opóźnienia w zapłacie należności wynikających z umowy zostaną naliczone odsetki ustawowe.
W przypadku stwierdzenia nadpłaty, zostanie ona zaliczona na poczet przyszłych należności lub na wniosek Odbiorcy, zwrócona w terminie 14 dni od dnia jego złożenia.